Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia 2.0 AQY LPG BŁĄD 16556

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia 2.0 AQY LPG BŁĄD 16556

    Zamieszczone przez maksiu
    Zamieszczone przez SS
    Zamieszczone przez ChudyMarcin
    maksiu, ???
    bo Rafał ma taką białą wlepe na tył, że prawie szyby nie widać :szeroki_usmiech
    Ale tej wlepki pewnie nie odda :P no chyba że razem z szybą :szeroki_usmiech
    Obawiam się, że choćby nie wiem co to do O2 combi nie będzie pasować :P

  • #2
    Octavia 2.0 AQY LPG BŁĄD 16556

    Witam od dluzszego czasu mam pewien problem z pojawiajacym sie bledem 16556 (mieszanka za bogata BANK 1 czy cos takiego) zapala sie CHECK i niby nic ale mnie to irytuje! gazownicy twierdza ze ustawienia gazu sa wzorowe. Dodam ze na benzynie blad nie wyskakuje tylko na lpg. (proba zalecona przez mechanika) Gazownicy z Krakowskiego fugazzi stwierdzili ze zawiesza sie sonda lambda ( 2-ga za katalizatorem) wiec wymienilem i znow CHECK blad ten sam. Gdzies obilo mi sie o uszy od mojego mechanika iz mial podobny przypadek w skodzie i klient tez wymienial sondy itp i do piero po jakims czasie okazalo sie ze to bylo spowodowane wadliwym wtryskiwaczem gazu. Stad moje pytanie i prosba o pomoc czy ktos mial moze podobny przypadek?
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...271830#1271830
    http://ifotos.pl/galeria/xwnrs
    President Jonny II ASC + Triflex

    Komentarz


    • #3
      Krzysiek1120, szukać dobrego gazownika i porządnie wyregulować instalację na postoju i w czasie jazdy. Wtedy powinno być wszystko oki

      филип
      Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

      Komentarz


      • #4
        U mnie dokładnie to samo. Tyle, że ten check engine (jak i błąd, mam VAGa i cyklicznie podpinam) czasami znika i po jakimś czasie się pojawia ponownie. Mozna rzec, że 70% czasu go nie ma a 30% jest.

        Podobno ten silnik jest okrutnie czuły na nawet lekkie wahania "jakości paliwa". W tym wypadku będą to parametry uzyskiwane przez instalację LPG. Oczywiście na PB problem totalnie nie występuje.

        Regulacji już miałem z 8 i z każdą było coraz lepiej. Niedługo pewnie znów podjadę na kolejna, może wyeliminuje się zjawisko do końca. LPG mam od maja.

        Komentarz


        • #5
          ahmed799, regulacje robie praktycznie co 2-gi dzien jak tylko zapali sie lapka check ( lpg jeszcze na gwarancji) i jak narazie zero efektu bo po skasowaniu bledu wywala go znow po 40km.dj1910, wiem ze da sie z tym zyc tylko poprostu mnie to wk..wia tez mam kabelek i kasuje ten blad ale to chyba nie jest rozwiazanie bo powinni to sami wyeliminowac a nie ciagle zwalac wine to na sonde to znow na cos innego. Mam wrazenie ze maja klientow totalnie w . Problem zaczol sie odziwo po pierwszym przegladzie gwarancyjnym. Zreszta samochod zaczol wtedy szarpac wiec stwierdzili ze to wina swiec. Wymienili i co nadal to samo wiec wymienili kable i efekt jeszcze gorszy a jak sie okazalo swieca byla walnieta i oczywiscie nie uznali tego na gwarancji wiec koszt swiec x2 plus kable.
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...271830#1271830
          http://ifotos.pl/galeria/xwnrs
          President Jonny II ASC + Triflex

          Komentarz


          • #6
            Krzysiek1120, jeździć do nich co chwila póki LPG na gwarancji. A robili tobie ustawienia w czasie jazdy??

            филип
            Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

            Komentarz


            • #7
              Wywalić ta sondę, tylko znalesc ogarnietego magika co takie rzeczy robi i po kłopocie. Wiecej człowiek wyda na te regulacje i sondy inne bajery niż wyciecie tej sondy. Ewentualnie zainwestować w takie tulejki które podnoszą sonde do góry i ja oszukuje. Tylko jaki jest tego efekt to nie powiem bo jeszcze tego nie testowałem. Koszt tulejki to od 5zł w góre na allegro.
              Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

              Komentarz


              • #8
                ahmed799, Jezdze wlasnie co drugi dzien i jak dzwonie to juz sie przedstawiac nie musze tylko "octavia czarna" i juz wiedza. Niedlugo to mnie tam przeklna. Ustawienia robili "ponoc" bo auto mieli przez 8 godzin i wyszlo im ze wiesza sie sonda. W piatek ja wymienilem a na jutro juz sie umowilem ze podjade to ciekawe co teraz wymysla.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...271830#1271830
                http://ifotos.pl/galeria/xwnrs
                President Jonny II ASC + Triflex

                Komentarz


                • #9
                  Zarządaj aby regulacja pod obciążeniem została wykonana przy tobie. Jak jeszcze miałem auto na gaz to sam robiłem serwis i podłączałem sie do kompa. Według mnie nie masz problemu z autem a z kiepskim gazownikiem. Po pierwsze trzeba zrobić nastawy na postoju i w drogę. Obciążenia muszą być pełne tzn. musisz użyć wszystkich biegów w pełnym zakresie obrotów pod górkę i z górki, na płaskim itp.
                  Jak zrobisz taką mapę musi działać i kropka. Jeśli nie to wtedy można się przyjrzeć sondzie itp.

                  Oczywiście to przy założeniu że wtryski gazu nie leją i że są dobrze skalibrowane. Zapytaj czy ściągali korektor dolotowy do montażu wtrysków? Jeśli nie to partacze pierwszej giełdy i ja bym się po nich wszystkiego spodziewał (złego). Daj fotki instalacji to może coś poradzimy.

                  Damian
                  120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

                  Smarowanie zapewnia

                  Komentarz


                  • #10
                    D2mian, No właśnie obawiam się tych wtryskiwaczy Okaże się jutro co powiedzą zdjęcia też jutro jakieś zrobię
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...271830#1271830
                    http://ifotos.pl/galeria/xwnrs
                    President Jonny II ASC + Triflex

                    Komentarz


                    • #11
                      Krzysiek1120, wtryski są tanie nie bój żaby. Powiedz czy jest gwarancja na instalację? Jeśli tak to będzie to ich problem... Zrób fotki instalki i grodzi silnika. Im lepsze fotki tym lepiej będzie coś ocenić.

                      Damian
                      120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

                      Smarowanie zapewnia

                      Komentarz


                      • #12
                        D2mian, Spoko jest jeszcze na gwarancji tylko czy w tym tempie zdążą usunąć czyt. "zlokalizowac" usterkę nim minie gwarancja haha. A jak nie to zaczerpnięty sposob z Youtube lepiec na deskę i check zniknie z pola widzenia. :-P
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...271830#1271830
                        http://ifotos.pl/galeria/xwnrs
                        President Jonny II ASC + Triflex

                        Komentarz


                        • #13
                          Wiecie - check a jakiekolwiek symptomy to troche inna sprawa.

                          U mnie jak check się pali ale auto zapier... jak trzeba. "Czy czek się pali czy też nie, Octavką można pośmigać se" - że tak zarymuje

                          Jednak jak już czek się jara i auto zamula lub kaszle no to słabo.

                          Co może być ciekawie w tej sprawie - w VAG jest jakaś grupa pomiarowa w sekcji ENGINE (nie pamiętam która, coś miedzy 30 a 40 - można wygoglować) która odpowiada za tzw "korekty długoterminowe" i "korekty krótkoterminowe". Powiedział mi o tym gazownik u którego miałem zakładać LPG ale że był troche drogi to założylem gdzie indziej (czego w kilku % żałuje).

                          No i dzwoniłem do niego jakoś tak miedzy 5 a 6 regulacją (czerwiec), ale że nie mam na nic czasu to dopiero niedawno (w sierpniu) odnalazłem to przy palącym się czeku no i tam są jakieś wartości w procentach. Te wartości tyczą się tego ile komp musi wzbogacić lub zubożyć mieszankę aby auto zachowało sensowne parametry pracy silnika. Do 10% jest git, u mnie jedna wartość była ok a druga przegięta. Jedno podobnież tyczy pracy na jałowym druga przy obciążeniu. I u mnie chyba jest problem z mieszanką na biegu jałowym bo jak się nie stoi w korkach to ten check nie pojawia się bardzo długo. Jak się stoi w korkach czy też innych postojów jest sporo to błąd pojawia się szybciej.

                          Tymbardziej, że jeszcze miewam błąd "Idle Adaptation Limit Reached" - oznaczenie P1582
                          Może trzeba zerknąć co tam w przepustnicy słychać i ją na nowo zaadaptować.

                          Komentarz


                          • #14
                            Przepraszam ze tak dosc dlugo nic w temacie nie pisalem ale bylo urwanie dupy w pracy do tego doszlo SCP i tak jakos zeszlo.
                            Co prawda probowalem podmienic te wtryskiwacze gazu (Założyli nowki)i niestety co prawda juz nie po 40km ale po jakis 120km check znow sie pojawil z tym samym bledem 16556 wiec poprostu nie mam juz weny co to moze byc. Jedynie mozna by jeszcze wymienic katalizator ale koszta sa dosc duze i tez nie zagwarantuje mi to 100% pewnosci ze wlasnie to daje w dj1910, Mozliwe ze jest cos w tym co mowisz bo odziwo jak zauwazylem check zawsze zapala sie w momencie postoju na biegu jalowym (chyba ze poprostu takie mam szczescie. Sprobuje jeszcze zalozyc jakas tulejke na sonde co by ja troszke oszukac i moze to jakos pomoze ale warto sie zaglebic w ten temat co mowisz choc nie mam dobrego programu i kabla co by samemu to zrobic a nie chce jeszcze wiecej namieszac zapytam DEO bo on dosc mocno siedzi w tych tematach.
                            D2mian, obiecane zdjecia, niewiem czy cos tu dojzysz ale moze akurat:
                            Załączone pliki
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...271830#1271830
                            http://ifotos.pl/galeria/xwnrs
                            President Jonny II ASC + Triflex

                            Komentarz


                            • #15
                              Dalej nie przeczytalismy ile wynosza korekty dlugoterminowe na VAGu. A wiec dalsza dyskusja to kombinowanie co moze byc jeszcze.

                              Wymienili wtryski gazu i co zrobili dalej ??

                              Co to za sterownik, bo wtryski Landi, wiec sterownik przypuszczam ze tez.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                może trochę nie w temacie ale kolego
                                Krzysiek1120 ta instalacja założona do duszy pytanie czy wężyki od wtrysków gazu są tej samej długości ma to znaczenie przy pracy na gazie jak poszukasz sobie w sieci ogólnie jakoś kiepsko się postarali założona instalacja według mnie na szybko bo ja osobiście bym ich pogonił reduktor w kiepskim miejscu i pyt czy da się założyć osłonę silnika
                                tu masz przykład
                                OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle oraz części samochodowe. Ogłoszenia motoryzacyjne.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Montaz jak montaz, zawsze mozna lepiej. Instalacje gorzej zdrutowane jezdza. Nie pokazuj koledze instalacji na Valtekach, bo to nic ciekawego nie jest.

                                  Mnie rozwalilo zasilanie woda, prowadzone dookola silnika, bo reduktor przyczepiony do pasa przedniego. Do tego miedz tez na przod wypuszczona. Serwis auta mocno utrudniony.

                                  Tu auto forumowicza z sensownie zalozona instalacja
                                  Error 503: Unknown domain
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Maicroft, Nie mam pojęcia ile te korekty wynoszą bo nie mam programu ani dobrego kabla. Po wymianie wtryskow wgrali też nową mapę. Co do montażu instalacji robiłem to pierwszy raz więc niewiem czy dobrze czy zle to zrobili. Działać działa więc czego chcieć więcej. Osłona silnika jest założona więc wszystko ok (zdjeta aby strzelić fotki)
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...271830#1271830
                                    http://ifotos.pl/galeria/xwnrs
                                    President Jonny II ASC + Triflex

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X